Tuesday, November 22, 2011

~DENGAN INI AKU MENCINTAIMU~

Dengan Cara Ini Aku Mencintai Mu






♥♥Ada kekasih yg membuktikan cintanya dgn jutaan kalimat pujian dan rayuan..
Ada pula dgn sikap nan penuh kasih..
Tak sedikit dgn pengorbanan yg meluluh lantakkan harga diri..
Ada pula dengan mengerah tenaga dan harta..

♥♥Namun bagiku..
♥♥Aku mencintai mu dengan menundukkan wajahku pd mu, bukan krn ku ingin berpaling dari mu, tp krn ku ingin menjaga pandanganmu dr panah iblis..


♥♥Ku mencintaimu dengan tdk melemah lembutkan suaraku padamu, bukan krn aku ingin menyakitimu, namun krn aku ingin menjaga hatimu dari bisikan syaitan yg menipu..

♥♥Ku mencintaimu dengan menjauh darimu, bukan karena ku membencimu, namun krn ku ingin menjagamu dari khalwat yg menjebak..

♥♥Ku mencintaimu dengan menjaga diri mu dan diriku.. Menjaga kesucianmu dan ksucianku.. Menjaga kehormatanmu dan kehormatanku.. Menjaga kebeningan hatimu dan hatiku..



♥♥Cinta.. Tak mengapa saat ini kita jauh, krn kelak Allah yg akan menyatukan kita dalam ikatan suci-Nya.. Karena itu jauh lebih bererti.. Jauh lebih abadi.. Karena ku yakin.. Janji Allah adalah pasti, wanita yg baik hanya untuk laki-Laki yg baik..

♥♥Seperti inilah ku mencintaimu..
♥♥Dengn menjaga kesucian diri jiwa dan hatiku.. Hanya untuk ku persembahkan padamu kelak..
♥♥Oleh karena itu cinta.. Jaga kesucian cintamu juga hanya untukku..


♥♥Rabb.. padaMu ku titipkan cintaku padanya..
(¯`v´¯)
`·.¸.·´
♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫

Barakallaahu fiyk wa jazzakumullah khoir
Salam Ukhuwah fillah

“ya Allah sesungguhnya hanya kau yang maha mengetahui isi hati ini.. diriku sedar adakala tindakanku sering menyakiti hati-hati insan di sekelilingku.. namun hakikatnya tidak pernah terlintas di hati dan mindaku untuk melakukan hal seperti itu.. bukan maksudku untuk melukakan hati mereka dengan mengecewakan perasaan dan harapan yang telah mereka bina terhadapku.. akhir kalam, sampaikan salam ribuan kemaafan diriku di hati insan ini.. kerana sesungguhnya diri ku telah banyak menyakiti hatinya... dan beritahu insan ini bahawa aku sangat menyayangi dirinya... maafkan daku Ya Allah.....”


~perisaimahkota

[LIEA AZ-ZAHRA]

No comments:

Post a Comment